torstai 21. huhtikuuta 2016

Torstain ruokapäiväkirjaa

Noin klo 8.00 Aamupala
 Mantelijauhoista tehtyjä lettuja kera mustikoiden, banaanin ja omenasoseen.
Yhteensä n. 700 kcal, proteiinia 28g, hiilareita 52g, rasvaa 38g


Klo 13 Lounas
Lihapullia ja uunibataattia
Yhteensä n. 660 kcal, proteiinia 33g, hiilareita 35g, rasvaa 31g.


Päivällinen klo 18:30
Kanasalaatti (kanaa, fetaa, cashewpähkinöitä, kurkkua, paprikaa, pinaattia, salaattia)
Yhteensä n. 730 kcal, proteiinia 53g, hiilareita 12g, rasvaa 51g


Kokonaisuudessaan tähän mennessä siis 
NOIN 2090 kcal, proteiinia 114g, hiilaria 100g, rasvaa 120g 

Suurinosa kaloreista tulee siis rasvoista (ja proteiineista) kuten tarkoituksena ja hiilarit pysyy siinä n. 100g kieppeillä. Tämä on ensimmäinen kerta, kun lasken ravinnosta saamani kalorit ruokavalionmuutokseni jälkeen ja ylipäänsä tarkastelen jakaumia. Näppituntumalla on siis menty, mutta ihan hyvältä vaikuttaisi tämän päivän osalta. Siis sen osalta, miten itselläni on tavoitteena tällä hetkellä syödä. Kokonaiskalorimäärää tämän päivän osalta tarkastellessa voin jopa vielä lisätäkin ruokamäärää. Taidanpas napostella vielä jotakin pientä iltapalaksi. :) Voin näköjään luottaa myös vatsaani, joka ilmoittaa hyvin syönkö riittävästi vai pitäisikö vielä syödä. 

2 kommenttia:

  1. Nämä, miten herkullisia! Mulla menee tällä hetkellä noin 3500kcal...pitää tiputtaa työtehtävän muuttuessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukin syö omien tarpeidensa mukaan ;) Mä kyllä rupesin omalla kohdallani tämän laskelman tehtyä miettimään, että voin tosiaan tällä treenimäärällä suurentaa annoskokoja hieman tai sitten ottaa mukaan vielä yhden pienemmän aterian. Tosin treenipäivinä niin tuleekin tehtyä automaattisesti :) Onneksi sitä kyllä sitten tulee syötyä enemmän jos nälkä ilmoittelee itsestään, joten fiilispohjalla myös jatkossa. :)

      Poista